rakan yang menyokong!!

Sunday, June 16, 2013

Ayah.. u r my HerO!!

Assalamualaikum semua..
Sebelum zati nak teruskan penulisan entry nih, nak tanya dulu dekat korang… sayang tak dekat seseorang lelaki yang korang gelarkan sebagai ayah,papa,walid,daddy,bapak atau sebagainya?? Memang  korang sayang kan? Ibarat kata pepatah kasih ibu membawa ke syurga.. kasih ayah sepanjang masa.
        Apa yang zati nak kongsi dengan korang adalah baru-baru nih zati dengan keluarga buat kejutan untuk hari jadi ayah yang ke-50 tahun pada 25 mei lepas. So waktu tu zati mula sedar yang ayah dah pon berkorban  keringat tulang empat keratnya untuk mencari sesuap nasi buat kami sekeluarga. Zati kalau di ikutkan memang rapat dengan ayah sejak zati kerja dekat Petronas tu..(petronas tu mmg banyak tinggalkan kenangan buat zati). Sejak dari saat tu,zati dah boleh baca air muka ayah.. masa dia penat, waktu dia senyum, waktu dia sedih apatah lagi waktu dia gembira.. zati sebenarnya memang suka tengok orang bahagia apatah lagi orang yang rapat dengan zati…
        Siapa yang tak sayang ayah sendiri.  Bagi mereka yang masih lagi ada ayah di muka bumi nih, sayangi dan berbakti kepada  mereka selagi mereka masih hidup. Bagi yang sudah meninggal dunia, banyak kan sedekah kan al-Fatihah semoga roh nya terpelihara dan di tempatkan dalam golongan orang2 yang beriman dan beramal soleh..Amin~.
#saya_sayang_ayah_saya# ABDUL RAHMAN BIN ABDUL HAMID…

p/s : xlame lagi ade dua orang ayah..(bakal bapak mertua) huhuh… :p

No comments:

Post a Comment