rakan yang menyokong!!

Sunday, September 9, 2012

ApalaH NasiB..sakit tau kau tikam belakang..!


"tulang belakang ada banyak saraf yang penting dalam tubuh. Bayangkan kalau kene tikam kat belakang tu..perghh...memang boleh lumpuh..."
ayat yang aku fikirkan nih memang ade logik nya berkaitan dengan kawan tikam belakang atau nama lain nya ialah P.E.N.G.K.H.I.A.N.A.T ataupon talam dua muka..

   memang geram aku and memang tak suka aku kalau ade kawan yang tikam belakang kita. nak dijadikan satu cerita...
=====================================================================

lepas je aku berhenti dan "berehat" selama seminggu.. aku pon mulakan tugas aku sebagai pekerja petrnonas balik. Biasa lah kan,, kene lah mukakan dari bawah balik n tanpa jawatan. agak kecewa dengan sambutan yang diterima, hambar dan seolah-olah penuh dengan kebencian n tidak ikhlas oleh rakan-rakan yang aku hormat n sayang (still lagi sayang..)
seperti menyimpan sesuatu yang aku pon xdapat nak ungkai sebenarnya..
Kemudian aku mengambil langkah berani, bertanyakan kepada dia (rakan yang ade jawatan supervisor)
nak tau ape jawapan..."ko tanyelah sekian2..."  huh!! agak mengecewakan sebenarnya. then, bila aku tanya kepada sekian2 tu.. dia cakap aku ade kutuk2 diorang dalam facebook, hurm,, masalahnyer bukan niat aku nak tujukan dekat dorang...?? terase lah tu...(macam korang je kwan yang aku ade)..
so dia cakap lagi "..xseronok lah kalau kerja masing2 buat muka.." SOOO???!!! lepas tu buat muka balik dengan aku.. Professional sangat ke macam nih??

nak ajak berbincang pon muke macam ntah hape2.. huh!!

P/S:: kalau korang ade terbaca blog nih, harap leh amik tindakan and same2 bawak berbincang..jangan nak suka2 je cakap belakang, kalau rase diri tu sempurna sangat xpayah nak merendah2kan kebolehan seseorang..( tiada manusia yang sempurna kecuali Nabi Muhammad saw..)



renungkan maksudnya... (-_-)

No comments:

Post a Comment