rakan yang menyokong!!

Monday, September 3, 2012

Ubat yang paling pahit!!!

"..kOrg ske x ble da ludah p2 jilat semula..?
da pijak2 plak 2..
hish..!!cm xade prasaan.."


Entah kenape bila aku bukak je facebook,nampak ayat nih kat wall dia..siapa dia?? wallahualam... tuhan je yang tau.. Nak tau kenape??

bermula sebuah cerita...
****************************************

aku ade mintak kerja dekat Dunkin Donut kat petronas tempat lama aku kerja dulu.. dah interview, dapat.. then..pk2 balik sebab nak rapat balik dengan kawan lama kat sana. ok lah sbb eksekutif kat sana (kak ila) xkesah n boleh je aku masuk balik..
Minggu depan (27/august/2012)

tup..tup.. ayat nih yang aku dapat.. memang terasa lah jugak. sebab aku rasa ayat tu memang ditujukan dekat aku. So..kne telan lah walaupun pahit...!!! wweekksss!! tahun nih memang tahun aku perlu turunkan ego..
 haahhhh!!! geram betol lah..!!

kalau korang jadi aku korang akan buat apa?? aku hanya nak cari kebahagiaan hidup dengan kengkawan, salah ke?? salah ke aku bahagia?

bile aku start lapor diri, sume buat2 muka dengan aku.. kalau memang xpuas hati cakap je, xde sape nak marah.. 
nih x, bila aku tanye knp korang xpuas hati..kne tanye plak dengan orang lain?? apesal plak?? ko yang xpuas hati dengan aku tapi kne tanye orang lain knp.. lau orang tu makan taik korang pun makan taik lah kan??? 
selagi aku boleh sabar, aku sabar..tunggu dan lihat je nnt....

No comments:

Post a Comment